penktadienis, sausio 15

vartai

 -222-
aš tavo sapno sargas
tavo protas blaivus
aš tavo raktas į šiandien
tu - man gražiausias dangus
jūros, ledynai ir mano širdis
marso kanjonai, ryklio dantis
bažnytinės žvakės, mirusių kuždesys
ženklai kur man rodai
prašau atverk man akis
mano nuplikusios akys nepraleidžia nei vienos detalės. aš žinau kiekvieną tavo džiaugsmą ir skausmą tavo pažįstu. ji apgyvendinu savyje tam, kad tu atvertum duris ir man maloningas būtum. taip mylėjau jau kelis šimtus kartų, tiek svaigo galva, o iš susijaudinimo alpau. keturiasdešimtą dieną aš tave paleidžiu žengti pirmyn, o pats lieku vakuume. slankioju krantine ties pragaro vartais. laukiu kol mane pasitiks ir pasiims kartu. saulė netekėjo nuo gimimo, viltys žiburiais į nebūtį lekia. aš esu čia.

ilgstu švelnių tavo rankų, todėl apsimetu, jog tavęs nėra. vaizduose, kuriuos tau dovanoju, aš laimingai žiūriu į pasaulį, ko tais į edeno sodą stiebsiuosi. mano delnai glosto rugius, skruostai įraudę, akys spindi lyg bučiau švarus. mano galvoje tu kaip filmas, kurį aš vis nevalingai atsuku nuo pradžių. nepasiduok.

sudie.

Komentarų nėra: